Jak založit firemní Facebook a jak ho vést?

Březen 20th, 2018 Posted by Internetový marketing 0 thoughts on “Jak založit firemní Facebook a jak ho vést?”

Pokrok je nezastavitelný a letáky, katalogy a televizní reklamy válcuje reklama internetová, především ta na sociálních sítích. Na Facebooku je každý. Je to největší webová komunita na světě a naleznete tam opravdu téměř všechno a všechny, tedy to nástroj mnohdy možná otravný, ale fakt, že 5 milionů Čechů se měsíčně na Facebook přihlásí a zkoumá jeho obsah, z něj dělá tu největší příležitost pro váš byznys.

Jak toho co nejlépe využít?

Samozřejmě potřebujete Facebookovou stránku, kde budete ukazovat, čím se vlastně zabýváte. Taková „stránka“ by měla být takovou vaší vlajkou, místem na Facebooku, odkud do světa posíláte svoji propagaci, aby se onen dav Facebookových uživatelů o vás vlastně měl šanci dozvědět, abyste se dostali se
zákazníky do kontaktu a v tomto kontaktu i zůstali. Skvělé je, že prostřednictvím Facebookové stránky a jejích budoucích fanoušků se k vám dostanou i lidé, kteří by se ani nenadáli, že vlastně existujete.

Stanovte si cíle.
Řekněte si, čeho vlastně chcete dosáhnout, kdo je váš zákazník a co chce vidět. Podle toho se řiďte a svou budoucí facebookovou prezentaci tomu přizpůsobte.

Stránku založte a spravujte sami nebo tím někoho pověřte.
Pověřit můžete vašeho člověka, o němž víte, že to dokáže takříkajíc ‚ukočírovat‘, čili vyzná se, zná vaši firmu a bude udržovat stránku aktuální a smysluplnou.

Nahrajte obrázky, logo a základní informace.
Bez vašich barev a symbolů by to všechno bylo k ničemu.

Pravidelně přidávejte a sdílejte svůj obsah,
aby se „pořád něco dělo“. Určete si nějaký harmonogram, podle nějž se budete řídit, kupříkladu dvakrát týdně zveřejníte svoje aktuality, budete dělat reklamu svým výrobkům či službám, představíte svou firmu pohledem do zákulisí, což vaši jistě zákazníci ocení, atd.

Dejte si záležet na originalitě a estetice.
Chcete-li na Facebooku dát na odiv některý ze svých výrobků, hezky ho vyfoťte a popište. Buďte struční a výstižní, ale kreativní. Inspirujte se u těch, kteří už na Facebooku jsou (což není těžké, jsou tam opravdu téměř všichni a je tam téměř všechno.

Nelekněte se.
S tím faktem, že je Facebook vlastně přeplněn, a to i firmami vám podobnými, nebudete bojovat, ale budete ho využívat. Každý z vašich fanoušků vás zároveň propaguje, vybízejte je k reakcím na to, co na Facebook dáváte. Spokojení zákazníci se k vám vždy rádi přihlásí.

Nenechte to umřít.
Jakmile jednou začnete, zůstaňte u toho. Pravidelné příspěvky, aktualizace, obrázky, ankety či legrácky, které na svůj firemní Facebook zveřejníte, se budou objevovat vašim fanouškům automaticky na obrazovce. Nemusí klikat na vaše webové stránky, nemusí vás cíleně hledat. Budujte si značku a ona se k zákazníkům dostane sama tím, že na ní budete aktivně příspívat.

Chcete-li držet krok s trendy a s konkurencí, nechte si poradit.
Reklamní agentury, které se specializují na sociální média a on-line marketing, jsou odborníci, kteří mají čas o vaší firmě a její tváři přemýšlet za vás. Celé to umí nastartovat a udržovat k vaší spokojenosti. Tím, že svou stránku svěříte do péče takové agentury, budete mít jistotu, že získáte a udržíte si komunitu zákazníků, kteří se budou i těšit na to, s čím přijdete příště.

 

Tak, jako internetové stránky překonaly v efektivitě reklamy prosté plakáty, se do popředí v důležitosti dere obsah sdílený na sociálních sítích. Nepropásněte to. Následujte trend a dostaňte se do středu pozornosti na sociálních sítích!

Call Now Button