Mezi naše služby patří i design a grafické zpracování obalů výrobků, určených především pro retailový trh. Máme v této oblasti letité zkušenosti. Naši klienti si na nás cení i to, že nepreferujeme kreativitu za každou cenu, nýbrž že se umíme vžít do role zákazníka na místě prodeje, a do designu dokážeme aplikovat prvky a informace, které u kupujícího vedou snáze k nákupnímu rozhodnutí. Toť k obalu, který je u nás vždycky kolektivním dílem marketingového specialisty, fotografa, grafika, textaře a kreativce.

Nový obal je však pouze první krok v celém prodejním procesu. Žijeme v době silné konkurence, a možností širokého výběru zboží od různých výrobců. To mimo jiné znamená, že nový obal již sám o sobě nemá tak stěžejní vliv na prodej, jako tomu bylo dříve. Navíc na prodejních místech dnes nejsou vesměs žádné výrobky,  jejichž obaly by nějak výrazně pokulhávaly za současnými trendy.

A tak chcete-li dnes výrobek více zviditelnit a tím podpořit jeho prodej, nový obal již nestačí a do procesu musí vstoupit další marketingové nástroje. O tom však někdy příště…