• +420 603 807 165 |
  • studio@adart-reklama.cz

    Ana Aqualine – marketingová komunikace na sociálních sítích

    Prosinec 7th, 2017 Posted by 0 thoughts on “Ana Aqualine – marketingová komunikace na sociálních sítích”

    Detail projektu

    Název: Marketingová komunikace na internetu a sociálních sítích
    Klient: Ana Aqualine
    Rok: 2015 – 2017

    Popis

    Cílem projektu bylo nastartovat a komunikovat firmu Ana Aqualine na internetu a sociálních sítích na českém trhu. Po interním komunikačním auditu jsme nastavili účty na sociálních sítích, navrhli strategii komunikace a začali tvořit jednotlivé příspěvky. Bylo nutné realizovat i nové webové stránky, které byly později doplněny i e-shopem. Na pravidelných pracovních schůzkách 2x měsíčně projednáváme dlouhodobou i krátkodobou strategii komunikace, a díky analytickým nástrojům i její dosavadní výsledky.

    Průběžně hledáme a kreativně zpracováváme nová komunikační témata, která jsou pro spotřebitele zajímavá, která rozšiřují počty našich přátel a přivádějí nám více návštěvníků na web klienta. Internetovou komunikací tak podporujeme zájem distributorů, obchodních řetězců i koncových spotřebitelů.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    Drutep – marketingová komunikace na internetu a sociálních sítích

    Prosinec 7th, 2017 Posted by 0 thoughts on “Drutep – marketingová komunikace na internetu a sociálních sítích”

    Detail projektu

    Název: Marketingová komunikace na internetu a sociálních sítích
    Klient: Drutep
    Rok: 2014 – 2017

    Popis

    Cílem klienta bylo začít komunikovat svoji firmu a produkty na internetu a sociálních sítích.

    Nejprve jsme si s klientem vyjasnili jeho představy, cíle a finanční možnosti pro tento projekt komunikace. Poté jsme si provedli tzv. audit dosavadní komunikace a zpracovali rámcovou strategii na jeden rok. Bylo nutné kompletně zpracovat nové webové stránky, podpořit jejich návštěvnost novými, zajímavými články, a současně nastavit účet na sociální síti Facebook. Následně jsme si nastavili režim společných pracovních schůzek 2x měsíčně. Na nich jsme prezentovali naše nápady a seznamovali klienta s průběhem a efektivitou realizované komunikace. Jednotlivé příspěvky pro komunikaci jsme graficky i textově zpracovávali a na internetu a sociálních sítích jsme pravidelně publikovali dohodnutá témata komunikace. Součástí komunikace byl i návrh a kompletní realizace několika spotřebitelských soutěží. Tuto komunikaci oceňují nejen koncoví spotřebitelé, nýbrž i odběratelé klienta pro svůj další prodej.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    Marketingová komunikace Žateckého pivovaru na internetu a sociálních sítích

    Prosinec 6th, 2017 Posted by 0 thoughts on “Marketingová komunikace Žateckého pivovaru na internetu a sociálních sítích”

    Detail projektu

    Název: Marketingová komunikace na internetu a sociálních sítích
    Klient: Žatecký pivovar
    Rok: 2015 – 2017

    Popis

    Záměr klienta byl zřejmý. Nastartovat komunikaci pivovaru na internetu a sociálních sítích a komunikovat s odběrateli a spotřebiteli na českém trhu. Po interním komunikačním auditu jsme nastavili účty na sociálních sítích, navrhli strategii komunikace a začali tvořit jednotlivé příspěvky. Současně s tím se začal realizovat, a po cca půl roce dokončil, projekt nových webových stránek, které nyní odpovídají současným komunikačním trendům. Abychom marketingovou komunikaci klienta řešili komplexně a systematicky, scházíme se 2x měsíčně na pravidelných pracovních schůzkách, kde projednáváme dlouhodobou i krátkodobou strategii komunikace, a také díky analytickým nástrojům její výsledky.

    Průběžně hledáme nová komunikační témata, která jsou pro spotřebitele zajímavá, která rozšiřují počty našich přátel a přivádějí nám více návštěvníků na web klienta. Internetovou komunikací podporujeme zájem distributorů, obchodních řetězců i koncových spotřebitelů.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    FRUIKO – jednotný vizuální styl

    Listopad 15th, 2017 Posted by 0 thoughts on “FRUIKO – jednotný vizuální styl”

    Detail projektu

    Název: FRUIKO – jednotný vizuální styl
    Klient: PT Servis konzervárna
    Rok: 2017

    Popis

    Cílem projektu bylo vytvořit nový vizuální styl produktové řady Fruiko a moderním způsobem navázat na jeho tradici. S klientem jsme si nejprve ujasnili, jaké produkty budou do této řady spadat, a definovali cílovou skupinu zákazníků. Nejprve jsme provedli redesign původního logotypu Fruiko, který jsme zjednodušili a modernizovali. Poté jsme, s cílem odlišit výrobky Fruiko od běžných podobných výrobků, navrhli minimalistický grafický koncept celé produktové řady, který jsme následně rozpracovali na jednotlivé produkty. Na základě našeho konceptu následně vznikly pro tuto produktovou řadu tiskoviny a webové stránky, které si však klient realizoval s jiným dodavatelem.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    CID /jednotný vizuální styl společnosti/

    Listopad 15th, 2017 Posted by 0 thoughts on “CID /jednotný vizuální styl společnosti/”

    Detail projektu

    Název: CID /jednotný vizuální styl společnosti/
    Klient: Corseq
    Rok: 2016

    Popis

    Cílem klienta bylo vytvořit vizuální styl a základní kolekci komunikačních materiálů pro jeho novou firmu, která se bude etablovat na evropském trhu v oblasti kooperací ve strojírenství. Tomuto klientovi jsme navrhli základní prvky vizuálního stylu, které jsme dále aplikovali do dalších komunikačních materiálů. Jako první vznikl nový logotyp společnosti, dále nové webové stránky a různé office tiskoviny.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    Pivo Sedmý schod

    Listopad 14th, 2017 Posted by 0 thoughts on “Pivo Sedmý schod”

    Detail projektu

    Název: Pivo Sedmý Schod
    Klient: Žatecký pivovar
    Rok: 2015

    Popis

    Cílem klienta bylo uvést na spotřebitelský trh nový druh piva. Dle vizuálu etikety, kterou realizovala jedna z pražských nadnárodních agentur, jsme navrhli a zpracovali kolekci dalších materiálů pro on-line i off-line marketingovou podporu – a to všechno v jednotném specifickém vizuálním stylu. Vznikly tak webové mikro-stránky, profil na sociální síti Facebook, stojánky na stoly v restauracích, pivní tácky, 3D samolepky na výčepní stolice, trička a ostatní POS materiály.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    Interiérová výzdoba

    Listopad 14th, 2017 Posted by 0 thoughts on “Interiérová výzdoba”

    Detail projektu

    Název: Interiérová výzdoba
    Klient: Buzuluk
    Rok: 2016

    Popis

    Cílem bylo vytvořit interiérovou výzdobu schodiště a chodeb obchodního oddělení klienta. Jeho představou byly zarámované fotografie z provozu. My jsme k tomuto projektu přistoupili více kreativně. Nejprve jsme přesvědčili klienta, že fotografie z provozu nebudou navozovat tu správnou atmosféru velké společnosti. Navrhli jsme mu nafotit detaily jeho produktů a ty použít pro výzdobu coby umělecké fotografie na AL deskách bez rámů. Po vyvzorování a prezentaci na vedení společnosti bylo naše řešení přijato, a následně kompletně realizováno včetně montáží.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    Videa Houbinec

    Listopad 10th, 2017 Posted by 0 thoughts on “Videa Houbinec”

    Detail projektu

    Název: Videa Houbinec
    Klient: Ana Aqualine
    Rok: 2017

    Popis

    Cílem projektu bylo navrhnout a vytvořit sérii 3 mini videí za účelem upoutání pozornosti na výrobce molitanových houbiček. Kreativně jsme navrhli námět žen, tří kamarádek v podobě molitanových houbiček, které se spolu scházejí v kavárně a humorně se baví se o běžných ženských věcech. Realizováno kompletní zpracování od nápadu, kreativního řešení, scénáře, tvorby postav, animace i ozvučení…

    Zobrazit videa.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058

    Katalog Rádce

    Únor 18th, 2016 Posted by 0 thoughts on “Katalog Rádce”

    Detail projektu

    Název: Katalog Rádce
    Klient: Weber
    Rok: 2002 – 2016

    Popis

    Zadání od klienta bylo navrhnout a vytvořit katalog, který má za úkol seznámit jeho zákazníky s celou problematikou vybraných stavebních prací. V katalogu jsou srozumitelnou formou popsány pracovní postupy, doporučené materiály, ucelené systémy a mnoho dalších informací pro realizační firmu i koncového zákazníka. Naše práce je nejen sazba textů, nýbrž i tvorba montáží, kresba různých řezů technologických celků, tvorba tabulek, úprava obrázků, tvorba grafických prvků apod. U tohoto projektu vždy zajišťujeme i kompletní tisk a logistiku. Zkušenosti při tvorbě takto náročného katalogu, který má téměř 600 stran, dokazuje i skutečnost, že náš realizační tým jej spolehlivě zpracovává pro klienta každoročně již 15 let.

    Napište si o bezplatnou konzultační schůzku. Nebo volejte +420 736 534 058


    Kontakt

    Adart spol. s r.o.
    Podbabská 1112/13
    160 00 Praha 6

    IČO: 62243101

     

    Office

    Sladkovského 874
    440 01 Louny
    studio@adart-reklama.cz
    +420 603 807 165

     

    Copyright © 2017 Adart. Všechna práva vyhrazena.

    Call Now Button