Covidová situace v Česku nenahrála organizátorům hudebních festivalů dvakrát do karet. Čeho se někteří, i velcí, zalekli, toho se odvážně chopili jiní, i malí. Bleskovou rychlostí v Lounech vznikl hudební festival Déjà Vu Fest, který zastoupil hlavní hudební scénu mnoho let pořádaného Letního lounského vábení. V podstatě v souběhu za pár dní jsme vytvořili i celkový propagační vizuál akce. To pro nás znamenalo celý měsíc do konaní festivalu každodenní pohotovost a oddanost pořadateli ve chvílích, kdy vše záviselo na všem.
Grafické ztvárnění vizuálu navozuje pohodu a zároveň vzrušení propařeného letního odpoledne a později i noci. Nezaměřuje se pouze na jednu určitou cílovou skupinu, ale hovoří otevřeně ke všem, kteří mají chuť se přijít v sobotu bavit. Funky design navozuje hravost. Kombinace barev a celkové stylizace napovídají, že nepůjde o tuctovou maloměstskou zábavu, ale velkou párty v pořádném stylu. Slavní interpreti si zaslouží nejen prezentaci na vysoké úrovni, ale i masovou reklamní kampaň, která vyžaduje vytvoření mnoha formátů a grafických kombinací.
Kompletní vizuál festivalu zahrnoval:
Vzhledem ke covidovým omezením bylo nutné vytvořit i nosiče přehledných informací ohledně protiinfekčních opatřeních. Pro festival jsme vytvořili i webové stránky.
KLIENT
Déjà Vu Café & Bar
ROK REALIZACE
2021
GRAFICKÝ DESIGN
Jan Petržilka