Tradičně ožije areál lounské Stromovky poslední květnový víkend již devatenáctým ročníkem dvoudenního festivalu Antikotel. Co je na Antikotli tak unikátní?…
Pro Městské informační centrum v Lounech jsme v našem studiu vytvořili trička s potiskem pro návštěvníky Loun a všechny správné patrioty. Trička jsou potištěna…
Výročí 220 let od uvaření první várky v pivovaru v roce 1801 si žádá opravdu velkou oslavu. Žatecký pivovar pro tuto příležitost…
Nový logotyp libochovického zámku byl přímo loženej klíč. Nejprve přišlo na řadu vytvoření náčrtů. První vycházel z loga správce zámků –…
Pro společnost Woltair zabývající se prodejem a montáží tepelných čerpadel a fotovoltaických elektráren jsme vytvořili krátké videospoty. Ty mají v případě videí s odborníky…
Covidová situace v Česku nenahrála organizátorům hudebních festivalů dvakrát do karet. Čeho se někteří, i velcí, zalekli, toho se odvážně chopili jiní,…
Cílem projektu bylo vytvořit obal pro nový výrobek Fruiko – Ovocný nápoj. Design obalu byl navržen tak, aby oslovoval cílovou…
Cílem projektu bylo vytvořit nový trendový obal pro mysli tyčinky TWIGGY. Design obalu byl navržen s ohledem na současné trendy podobných…
Zadání od klienta bylo navrhnout a vytvořit katalog, který má za úkol seznámit jeho zákazníky s celou problematikou vybraných stavebních prací. V katalogu…
Jedná se o delikatesy francouzského typu, jejichž obsah si zachovává strukturu trhaného masa. Jsou vyrobeny bez konzervantů a chemických přísad. Neobsahují lepek….
Záměr klienta byl zřejmý. Nastartovat komunikaci pivovaru na internetu a sociálních sítích a komunikovat s odběrateli a spotřebiteli na českém trhu. Po interním komunikačním auditu…
Kapela Furt Rovně vydala po dvanácti letech svého fungování první plnohodnotné hudební album. A jelikož se po letech na scénu opět vrací gramofonové…
Cílem projektu bylo vytvořit ucelenou kolekci komunikačních materiálů pro účast na veletrhu IFAT 2018 v německém Mnichově. V této věci jsme klientovi…
Videa jsme vytvořili pro komunikaci na sociálních sítích. Jejich účelem bylo upozornit na spotřebitelské soutěže, pořádané kulturní akce a nebo podpořit…
Cílem klienta bylo vytvořit vizuální styl a základní kolekci komunikačních materiálů pro jeho novou firmu, která se bude etablovat na evropském…
I dobročinné události lze prezentovat s citem pro design. Akci Čištění břehu řeky Ohře přispíváme v rámci podpory užitečné věci tvorbou minimalistických…
Zadání klienta bylo vytvořit interiérovou výzdobu podnikové jídelny a zasedací místnosti. Jeho prvotní představou byly zarámované fotografie z provozu. My jsme k tomuto…
Cílem projektu bylo nastartovat a komunikovat firmu Ana Aqualine na internetu a sociálních sítích na českém trhu. Po interním komunikačním auditu jsme nastavili…
Cílem projektu bylo vytvořit nový vizuální styl značky Fruiko a moderním způsobem navázat na jeho tradici. S klientem jsme si nejprve ujasnili,…
Cílem projektu bylo navrhnout a vytvořit sérii 3 mini videí za účelem upoutání pozornosti na výrobce molitanových houbiček. Kreativně jsme navrhli…
Jednoduchý čistý grafický design, přehlednost, solidnost a snadná orientace v produktech, to se dá aplikovat na katalog společnosti Ana Aqualine, který vznikl…
Cílem klienta bylo začít komunikovat svoji firmu a produkty na internetu a sociálních sítích. Nejprve jsme si s klientem vyjasnili jeho představy, cíle…
Pro Infocentrum Louny jsme vytvořili soubor propagačních brožur, jehož jednolivé složky se vážou na specifické turistické cíle v Lounech. Všechny brožury jsou…
Šestnáct muzeí a galerií Ústeckého kraje představuje exponáty, které v sobě skrývají jedinečný příběh.
Zatím zde není žádný obsah k zobrazení.